Dansen om het vreugdevuur - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu Dansen om het vreugdevuur - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

Dansen om het vreugdevuur

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

18 Juni 2017 | Australië, Brisbane

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles goed, m'n overnachtelijke experiment is gelukt en nu proberen een nieuw experiment te bedenken en ontwerpen.

Volgende week komen er 2 nieuwe studenten die voor ongeveer een maand blijven om een voorproefje van onderzoek te krijgen. Een van de twee doet mee met het grote onderzoek, hopelijk schrikken we hem niet af haha.

Deze week buiten hard werken ook leuke dingen gedaan, zoals klimmen met m'n collega, dat ga ik wellicht vaker doen! Erg leuk en een goede workout, dat ik ook wel weer eens gebruiken.

Vrijdag gezellig uit geweest met een stel dutchies, de groep werd later uitgebreid met mensen van over de hele wereld. Erg gezellig al was de muziek niet al te best..

Zaterdag maar de volwassene uitgehangen en het huis wat schoongemaakt en wasje gedraaid enzo. Moet af en toe ook. In de avond zou ik Brianna (mijn huisgenootje van Butterfield) helpen bij een hippie festival dat een vriendin van haar vader organiseert. Dat was een stuk leuker en drukker dan verwacht. We hebben gek gedanst om een vreugde vuur en ze heeft gezongen op het open podium, wauw, had niet verwacht dat ze zo goed zou kunnen zingen! Fantastisch om te zien hoe de hippie cultuur tegenwoordig in elkaar zit en om iedereen te zien dansen zonder dat het ze uitmaakt wat wie dan ook er van denkt. Geweldige vrijheid, maar niet helemaal mijn soort subcultuur haha.

Vandaag is het alweer zondag, dus morgen aan de bak, maar niet voordat er een volgend feestje is gevierd, namelijk de verjaardag en afscheid van Cherry, een amerikaanse vriendin. Erg jammer dat ze vertrekt.

Voor aankomende week alweer leuke dingen gepland, zoals bijpraten met een Paraguayaanse vriendin en een Dutchie en nog een feestje en een tafeltennis toernooi op QIMR. Druk druk maar ook erg leuk en uitdagend.

Iedereen een fijne vaderdag toegewenst! En geniet van de vakantie voor de mensen die dat hebben :)

Liefs
Lianne