Uitgaan en verhuisd - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu Uitgaan en verhuisd - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

Uitgaan en verhuisd

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

05 Juni 2017 | Australië, Brisbane

Hoi hoi allemaal,

Ik weet zelf niet eens meer wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen tijd. Maar nu zit ik met een kater op de bank.. Letterlijk een kater dat wel, hij heet Smooch en is de kat van mijn baas, aangezien ik op zijn huis pas vanaf nu.

Afgelopen weken een goede maar drukke tijd gehad! Mijn heftige experimenten zijn goed gegaan zo ver! Ik ben stiekem wel een beetje trots. Nu mijn baas op vakantie is krijg ik nog meer vrijheid van hem. Hij heeft gezegd dat als ik een goed experiment ontwerp en dat met mn collegas doorneem dat ik het zo mag uitvoeren zonder contact met hem te leggen. Ondertussen probeer ik met mensen in Melbourne een metabolomics project op te zetten. Allemaal erg spannend en wat een uitdaging!

Afgelopen vrijdag 15 uur straight gewerkt.. pfoeh maar gelukkig zien de resultaten er mooi uit! Het was het dus wel waard. Volgende week weer hard aan de bak met een nieuw overnachtelijk experiment. Jeej wetenschap haha.

Verder twee keer uitgeweest in hetzelfde weekend.. Gebowld en gelasergamet. Dit weekend een tripje gemaakt naar sunshine coast, Noosa, Tincan bay en Mary Cairncorss scenic park. Erg leuk en erg vermoeiend. In Tincan bay werden 's ochtends dolfijnen gevoerd, een bijzonder gezicht om wilde dolfijnen van zo dichtbij te kunnen zien. Een van de dolfijnen had een flinke hap uit zijn rugvin, het is een ruig leven langs Fraser Island.

Morgen lekker een filmavondje met de Dutchies, daar kijk ik zeker naar uit. Het lab is nu vrij leeg, een van m'n collega's is terug opweg naar Groot Brittannië , m'n baas is op vakantie voor de komende maand en de labmanager gaat deze week ook op vakantie. Dan zijn we nog met 3 dames over, maar we houden het vol (hopelijk). Er staan gigantische experimenten gepland die we met z'n 3en gaan runnen. Komt wel goed haha.

Geweldig ander nieuws! Ik ben geselecteerd als vrijwilliger voor Splendour in the Grass een groot muziek festival in Byron Bay (New South Wales). Samen met mijn huidige huisgenootje (niet Smooch) ga ik daar werken en genieten van de muziek! Nu al enorm veel zin in, daarnaast ook lekker een paar dagen geen onderzoek.

Hier wordt het steeds kouder en ik hoor dat het daar heerlijk is. Hopelijk blijft dat zo. Iedereen de groetjes en geniet lekker van het weer!!

Groetjes,
Lianne

  • 05 Juni 2017 - 20:33

    Merlin:

    Wauw je werkt echt veel te hard. Hopelijk wordt het niet nog drukker nu er minder collega's zijn. Denk goed aan je rust!
    Wel een chill vooruitzicht dat festival.
    Succes weer deze week <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 19 Juni 2016
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 19917

Voorgaande reizen:

27 Juni 2022 - 27 Juni 2025

York

23 Augustus 2023 - 02 September 2023

Madeira

19 November 2019 - 03 December 2019

India

03 Juli 2016 - 03 Juli 2017

Australië

Landen bezocht: