Nog maar 3 dagen! - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu Nog maar 3 dagen! - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Lianne

02 Juli 2016 | Nederland, Oldenzaal

Nu komt het echt dichtbij, eindelijk gaat mijn droom, van het leven in het buitenland, uitkomen. Het zal niet alleen maar leuk zijn, maar het gaat zeker een goede uitdaging en een ontwikkeling voor me zijn. Ik maak me steeds minder zorgen en begin ook steeds meer uit te kijken naar dit avontuur.

Gisteren de laatste spullen uit mijn zeecontainer-huisje in Diemen-Zuid verhuisd. (Net op tijd, aangezien mijn bovenbuur vanmiddag zijn voorruit kapot heeft gemaakt en z'n laptop naar buiten heeft gegooid. Hij schijnt helemaal gek te zijn geworden.) Ook mijn sleutel ingeleverd, wat ik wel een vreemd moment vond. Het was wel mijn thuis geworden de afgelopen 1.5-2 jaar. Vandaag mijn spullen gepakt, ik neig veel te veel mee te nemen, maar heb me nog kunnen beperken. Ondertussen afscheid genomen voor een jaar van de meeste vrienden en familie. Ik hoop jullie natuurlijk nog wel te zien over Skype en andere media.

Vanmiddag nog even met mijn aanstaande huisgenote geskyped. Zij zal de sleutel voor me achterlaten in een envelop in de brievenbus aangezien ze zelf niet thuis zullen zijn op het moment dat ik daar aankom. Kleine bijkomstigheid, in de brievenbus leeft een grote spin, die gelukkig niet schijnt te bijten. Haha lekker begin alweer, mijn huisgenootjes zijn tot nu toe erg vriendelijk en dat zal, neem ik aan, wel zo blijven. Dat is wel een grote geruststelling voor me, dat ik mijn (t)huis daar al geregeld heb. Ik ga daar samenwonen met twee echte Aussies.

Wanneer ik daar ben zal ik jullie op de hoogte stellen van de spin en mijn avonturen in Brisbane! :)

Fijne vakantie (alvast) allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 19 Juni 2016
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 20041

Voorgaande reizen:

27 Juni 2022 - 27 Juni 2025

York

23 Augustus 2023 - 02 September 2023

Madeira

19 November 2019 - 03 December 2019

India

03 Juli 2016 - 03 Juli 2017

Australië

Landen bezocht: