Vakantie!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu Vakantie!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

Vakantie!!

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

19 November 2016 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal,

Mijn laatste verslag vanuit Brisbane voor de komende tijd.

Gisteren de laatste examens gehad die ik denk ik wel heb gehaald, maar een goed cijfer zal het ben ik bang niet worden. Nu eerst maar eens vakantie! Vandaag al mijn spullen in gepakt van dit huisje, best een vreemd idee. Morgenochtend vlieg ik naar Christchurch, Nieuw Zeeland. De volgende dag staat me een 9 uur lange busreis te wachten en dan eenmaal aangekomen in Queenstown zal ik Daan en de andere dames ontmoeten. Ik heb er zin in!

Dinsdag nog lekker even de stad in geweest en aan het 'strand' gezeten in South bank met Laura. Echt heel vreemd we kwamen er die dag achter dat we toen we klein waren waarschijnlijk vaak tegen elkaar gehockeyd hebben. Wat is de wereld toch klein hè. Het was een super leuke dag en heb er ook vertrouwen in dat we elkaar in Nederland nog wel weer opzoeken allemaal. Dinsdag avond nog even naar Emma gegaan met Laura om afscheid te nemen en haar overshot aan pepernoten, speculaas en drop over te nemen, bedankt Emma!

Woensdag nog even naar mijn stage adres geweest om wat verdere afspraken te maken. Het voelde er goed een rustige sfeer en met het team even koffie gedronken ook het genomics lab even kunnen zien. Ik heb er vertrouwen in dat het daar een mooie stage wordt!

Het einde van mijn semester bij UQ is een feit, dat is jammer maar aan alle goede dingen komt een eind. Ik heb er een fantastische tijd gehad en zo veel mensen leren kennen van overal ter wereld! Ik voel me gelukkig en dankbaar voor deze ervaring. Ik kijk er enorm naar uit Daan en m'n ouders weer te zien!

Jullie zullen vanuit Nieuw-Zeeland waarschijnlijk meer van me horen.
Groetjes,
Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 19 Juni 2016
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 19911

Voorgaande reizen:

27 Juni 2022 - 27 Juni 2025

York

23 Augustus 2023 - 02 September 2023

Madeira

19 November 2019 - 03 December 2019

India

03 Juli 2016 - 03 Juli 2017

Australië

Landen bezocht: