Laatste lecture week, wat gaat het allemaal snel! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu Laatste lecture week, wat gaat het allemaal snel! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

Laatste lecture week, wat gaat het allemaal snel!

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

30 Oktober 2016 | Australië, Brisbane

Hoi allemaal,

Maandag mijn telefoon weer op kunnen halen in de stad, hij doet het weer! Gelukkig maar. De laatste lecture week relatief weinig les gehad en dan ook eindelijk af en toe kunnen uitslapen.

Donderdag de allerlaatste lecture gehad op de University of Queensland, man wat is dat snel gegaan! Nog een barbie gehad na die tijd waarbij de helft van het vak en de meerderheid van de aangekondigde foto competitie winaars niet waren haha. Maar wel gezellig.

Het begint hier nu echt steeds warmer te worden, overdag vaak rond de 30 graden. Het fietsen naar de uni valt ook niet meer mee in de hitte. Aankomende week heb ik vrij om te leren en ben ik waarschijnlijk alleen thuis, eigenlijk ook wel prettig. Nog wat gezellige dagjes gepland, maar verder hard aan de bak. Ook het visum moet nu snel geregeld worden en dat valt nog niet mee, maar het komt wel goed.

Vrijdag nog een laatste fieldtrip gehad naar Australia Zoo! Ik herkende delen ervan en het was erg leuk! We kregen ook praatjes van rangers, dat had wel veel toegevoegde waarde vond ik. In de bus terug sliep iedereen haha, moe maar voldaan.

Zaterdag, aan de studie en 's avond gezellig nog een laatste UvA meisjes afspraak gehad. Bij een cafeetje lekker bijgepraat en het hele semester tot ons door laten dringen, ik ga ze missen hier. Het viel me achteraf wel even zwaar, maar ik blijf contact houden en mijn avontuur is hier nog niet klaar :). Ik realiseer me op deze momenten hoeveel geluk en privilege ik eigenlijk heb om hier te mogen zijn, dit te mogen doen. Hoeveel geluk het me al heeft gebracht, had dit semester nooit willen missen. Ik mis de mensen in Nederland ook steeds iets meer maar gelukkig hebben we internet! Kan ook niet wachten om, nadat alles geregeld is voor mijn terugkomst in Brissy, op reis te gaan! Daan en mijn ouders weer zien!

Vandaag, zondag, veel geleerd en het huis niet uitgeweest. Ook wat beurzen proberen aan te vragen, fingers crossed.

Aankomende week wordt waarschijnlijk nogal saai dus sorry voor de laffe verslagen haha :P

Groetjes aan iedereen! Geniet van het koelere weer xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 19 Juni 2016
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 20037

Voorgaande reizen:

27 Juni 2022 - 27 Juni 2025

York

23 Augustus 2023 - 02 September 2023

Madeira

19 November 2019 - 03 December 2019

India

03 Juli 2016 - 03 Juli 2017

Australië

Landen bezocht: