Camping trip Goomburra en uitstelgedrag - Reisverslag uit Goomburra, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu Camping trip Goomburra en uitstelgedrag - Reisverslag uit Goomburra, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

Camping trip Goomburra en uitstelgedrag

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

20 Augustus 2016 | Australië, Goomburra

G'day mates,

De camping trip was slecht, erg slecht georganiseerd, maar we hebben er een erg leuke trip van gemaakt en ik heb veel nieuwe mensen ontmoet. Vooral Amerikanen dit keer een paar Chinezen en wat Britten. De eerste dag was er eigenlijk niets georganiseerd, ik had een tent razendsnel opgezet met een stel Amerikaanse meisjes. Het was een van de weinige zespersoons tenten en het was een nieuwe, er waren ook tenten waarbij stokken kapot waren of uberhaupt geen stokken aanwezig waren... We sliepen met zeven meisjes in de tent. Er waren ook wat 12 persoonstenten waar 15 mensen in sliepen. We waren tegen half 2 klaar met de tenten en toen wilden we eigenlijk wel graag op avontuur, de meeste mensen gingen drinken (ja om 13.30 uur aan de whiskey man man man). Daar hadden ik en Kiah niet zo'n zin in dus zijn we samen de heuvels gaan beklimmen en hebben wat kangeroe's gespot (de eerste wilde!). 'S avonds bij het kampvuur gezeten en met veel mensen gepraat.

Er waren verbazingwekkend veel studenten die nog nooit gekampeerd hadden. Waaronder een erg obvious.. Ze kwam met 2 paar hoge hakken naar de camping whaha, die begreep het niet helemaal. De tweede dag begonnen de spellen pas om een uur of 15, daarom zijn we met een aantal studenten eerst maar weer gaan wandelen naar een nationaal park in de buurt. 'S middags de spelletjes gedaan, we hadden met ons team het thema camouflage. Last minute hebben we planten uit de bossen gehaald en met houtskool ons beschilderd (zie foto's) en waren we uiteindelijk het best verkleedde team haha. We waren allemaal bloed fanatiek en het was geweldig om te zien. De spelletjes hadden iets weg van een studentenvereniging ontgroening, maar waren nog wel leuk. Ondertussen had de hele dag een varken aan een spies boven het vuur gehangen. Een echte Hog roast, erg lekker! De volgende dag was er weer niets gepland en we werden erg slecht geïnformeerd, vaak wisten de begeleiders de planning zelf niet eens, maarja dat zal wel een mix van studenten en Australië zijn. Deze dag dan ook niet veel kunnen doen. Na een leuk en af en toe frustrerend weekend weer lekker naar huis! Bijslapen dat had ik ook wel nodig, het had 's nachts flink gevroren en slaap was niet echt van toepassing.

Maandag ochtend weer heerlijk om 8 uur beginnen pff. De mid semester examen week komt nu dichterbij, maar dit verslag is onderdeel van mijn uitstel gedrag. Straks maar even aan de bak. Mijn eerste cijfers ondertussen ook terug gekregen, die volgens mij wel redelijk goed zijn.

Afgelopen dinsdag was er een studenten open dag bij QIMR Berghofer, een medisch onderzoeksinstituut hier in Brisbane, maar daar kon ik niet heen vanwege een verplicht parasitologie practicum. In plaats daarvan woensdag naar een seminar gegaan bij QIMR en een lab bezocht. Het lab van de onderzoeker met wie ik eerder contact had gehad. Dat was erg interessant en maakte me nog enthousiaster, hopelijk kan ik daar mijn stage gaan volgen. We zullen zien.

Donderdag een schooldag van 8-18 uur, niet uit te houden, met een surprise test voor punten. Ik was ook wat ziekjes geworden ondertussen, maar no worries ik redt me wel.

Gisteren geskyped met het thuisfront, erg leuk iedereen van het gezin weer te zien! Mis jullie wel ondertussen, maar op een goede manier. Mijn pakketje uitgepakt wat me toe was gestuurd, met veel hele leuke cadeautjes!! Bedankt lieverds :) Iedereen nog bedankt voor alle lieve felicitaties. 'S avonds nog naar een Harry Potter feestje geweest, de geek in me kwam weer even helemaal naar boven. Hier een Aussie en een Amerikaanse ontmoet, ik was er alleen heen gegaan, had eerst niet zo'n zin meer, maar eenmaal daar had ik een grijns van oor tot oor (vanwege het geniale feest).

Vandaag een rustig dagje en maar eens aan de bak voor school, moet ook gebeuren. Morgen de eerste duikcursus in een zwembad, ben benieuwd!

Groetjes en geniet nog van de laatste dagen vakantie daar! Hennig an ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 19 Juni 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 20054

Voorgaande reizen:

27 Juni 2022 - 27 Juni 2025

York

23 Augustus 2023 - 02 September 2023

Madeira

19 November 2019 - 03 December 2019

India

03 Juli 2016 - 03 Juli 2017

Australië

Landen bezocht: