House hunt - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu House hunt - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

House hunt

Blijf op de hoogte en volg Lianne

30 Juni 2022 | Verenigd Koninkrijk, York

Na een nacht in een echt bed wel weer wat bijgekomen. Maria en Johan zijn super vriendelijk en erg tolerante mensen, super fijn dat ik hier tijdelijk mag verblijven. In de ochtend maar meteen een national insurance number aangevraagd en een bankrekening. Volgende item, een huis, dat gaat tot nu toe nog niet zo makkelijk, elke listing staat maar zo'n 30 min open voordat de bezichtigingen vol geboekt zijn. Soms staat hij überhaupt niet open.

In de late ochtend zijn m'n ouders en ik het stadje in getrokken opzoek naar een Britse sim kaart en elk makelaarskantoor dat we konden vinden. Nou dat zijn er wat!! Blijkbaar kent York, een stadje ter grootte van Enschede welgeteld 270 makelaars! Jezus.. vandaag er 15 af weten te tikken, elke is er één denken we dan maar. Langzaam maar zeker kreeg ik het voor elkaar om bezichtigingen te boeken. Voor de aankomende week ondertussen 7, er lijkt toch een redelijke kans dat daar wat tussen moet zitten en ik hopelijk ook in aanmerking kan komen. Fingers crossed!

Het niet hebben van een huisje, laat staan een thuis doet veel met een mens. Kan niet wachten tot ook ik, in mijn al bevoorrechte positie in het leven, ook weer een thuis kan maken.

• 06 Juli 2022 - 11:27

Meagan:

leuk om dit te lezen! :)