Sightseeing - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu Sightseeing - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

Sightseeing

Blijf op de hoogte en volg Lianne

29 Juni 2022 | Verenigd Koninkrijk, York

Na een wat onrustige nacht van dwalende herinneringen en gedachten zijn we op pad gegaan om het stadje dan ook maar eens echt te verkennen. Eerst onderweg nog even snel een permit to work check doen (een videogesprek, anders mag ik niet met werk beginnen). Het was me even allemaal erg veel, alle nieuwe indrukken en alle kleine en grote dingen die ik allemaal nog moet regelen. Ook al is de stad heel mooi, rust was even belangrijker.

Toch nog redelijk wat weten te bezichtigen, zoals de beroemde Shambles, een steeg waarop de wegisweg uit Harry Potter is gebaseerd. De Minster, een gigantische kerk in het centrum en allerlei middeleeuwse gebouwen verspreid over de stad.

Gelukkig kreeg ik in de ochtend een bericht dat het Nederlandse stel waarbij ik een kamer mag huren negatief test voor COVID vandaag! Dat betekend dat ik toch bij hen kan gaan verblijven. Uiterst vriendelijk en tolerante mensen, we hebben een lange tijd gepraat en Engelse pizza gegeten.. het menu zei prosciutto hahaha.. Sorry Italiaanse vrienden. Uiteindelijk helemaal op, na een welverdiende douche naar bed gegaan, een echt bed.

Volgende stap, een telefoon nummer en een huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, York

Lianne

Actief sinds 19 Juni 2016
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 20056

Voorgaande reizen:

27 Juni 2022 - 27 Juni 2025

York

23 Augustus 2023 - 02 September 2023

Madeira

19 November 2019 - 03 December 2019

India

03 Juli 2016 - 03 Juli 2017

Australië

Landen bezocht: