Bungalow - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu Bungalow - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

Bungalow

Blijf op de hoogte en volg Lianne

06 Juli 2022 | Verenigd Koninkrijk, York

Na een drukke dag van bezichtigingen zijn we de volgende dag maar even lekker eropuit getrokken, de Yorkshire Moors in. De kleine weggetjes zijn minder geschikt voor de camper, maar al met al ging het best goed. We reden naar Goathlands waar een klein stationnetje is dat is gebruikt voor de opnamen van Harry Potter films. Het ziet er bijzonder uit zo tussen het glooiende landschap en de schapen. Wel even prettig om de stad uit te zijn al slaat de vermoeidheid toch aardig toe.

Ook maar eens een kijkje nemen bij de kust. We zijn naar Whitby gereden en daar het strand maar eens opgezocht. Dat is toch wel wat anders dan in Australië haha. Mam durfde een duik wel aan. De kliffen in de omgeving zijn erg mooi en op zichzelf ook wel weer bijzonder.

Ondertussen worden er stappen gezet rondom het proberen te bemachtigen van de bungalow. Het lijkt toch echt steeds echter te worden. Woensdag kwam het verlossende woord, de referenties en verdere checks waren goed gekeurd! Toch altijd even spannend als buitenlander. Ik heb ondertussen getekend en mijn borg en eerste maand huur betaald, flinke hap uit de spaarrekening, maar dan heb je ook wat. Dan nog alle services afsluiten en alle andere kleinere dingen regelen en volgende week op m'n eerste werkdag de sleutel ophalen!