LL1713, eigen muis experiment! Bergen kom maar op - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu LL1713, eigen muis experiment! Bergen kom maar op - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

LL1713, eigen muis experiment! Bergen kom maar op

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

14 Mei 2017 | Australië, Brisbane

Hoi allemaal,

Mijn eerste echt grote eigen experiment! Het begon om 2 uur s nachts (2 mei) en eindigde om 20.30 uur (3 mei) en een apart onderdeel op de 8e. Pfoeh wat een werk, maar wel gaaf en interessant! Van 2-15.30 uur gewerkt, toen maar snel naar bedje gegaan want om 23.45 moest ik er weer zijn tot 3.30 uur en weer naar huis en naar bed. Om 13 uur weer naar het werk en om 20.30 dan eindelijk klaar, spannend en een beetje stressen, maar het wel waard. Het experiment was gelukt en is betrouwbaar! Een overwinning op mezelf. Bijna alle analyse is nu gedaan en ik ben alweer mijn volgende experiment aan het plannen, kom maar door.

Donderdag avond het lekker gevierd met een aantal collega's bij een italiaans restaurant in de stad. Lekker hoor :)
Vrijdag ook geen slaap bij gepakt, want er stond een concert in de planning van The Steele Syndicate, erg fijne muziek en ze komen uit Brisbane.
Zaterdag gezellig met de Dutchies naar Mt Ngungun in the Glasshouse mountains gegaan, prachtig uitzicht en een mooie wandeling. Je kunt dan toch verassend ver kijken aangezien de bergen hier niet echt heel hoog zijn.
Deze week mijn experiment afgerond en het daarna iets rustiger aan gedaan. Woensdag nog met Karina naar de italiaan geweest en er lekker een wijntje bij gedronken, dat kon ik ook wel even gebruiken.

Vrijdag met een collega wezen klimmen bij Kangeroo point in de stad, het zijn overblijfselen van een oude mijn en dat wordt nu als klim kliffen gebruikt. Vanaf de klif mooi uitzicht over de skyline en de bruggen. Ik had mezelf toch weer verbaasd, tot 21 meter weten te klimmen op de kliffen. Had het zo naar mn zin dat ik nog een extra sessie gebleven ben (4 uur in totaal). De volgende dag een beetje spierpijn, maar het viel me alles mee.

Gisteren nog naar Mt Coot Tha geweest, de dichtsbijzijnde 'berg' vanaf waar je heel Brisbane en North Stradbroke Island kan zien. Je kunt zelfs zover kijken als tot Lamington NP. Helaas was het weer niet zo mooi en begon het op het gegeven moment te regenen. Later zijn we de berg af gewandeld en hebben we in de stad nog even een klein food/muziek festivalletje bezocht.

Al met al goede, stress volle en slaap tekort opbouwende weken. Vandaag dus maar even rustiger aan gedaan en wat extra proberen bij te slapen. Deze week wordt waarschijnlijk wat saaier maar de week erna begint het volgende experiment al weer, spannend! Ik heb er zin in.

Fijne moederdag voor alle moeders die dit lezen ;) Vooral voor mijn eigen allerliefste moeder natuurlijk, ik hou van je!

Groetjes,
Lianne

  • 14 Mei 2017 - 11:11

    Harry:

    Hoi Lianne

    Als je nog muizen te kort komt zeg je het maar. Bij ons vang ik gemiddeld 3 muizen per week !!

    Hartelijke groet

    Harry

  • 14 Mei 2017 - 12:08

    Lianne Lansink:

    Hee Harry,

    Haha nou als je ze kwijt moet, stuur maar door. Zijn ze toevallig van de C57Bl6J achtergrond?
    Hoe gaat het daar verder? Ik hoor dat de lente eindelijk begint.

    Groetjes,
    Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 19 Juni 2016
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 19933

Voorgaande reizen:

27 Juni 2022 - 27 Juni 2025

York

23 Augustus 2023 - 02 September 2023

Madeira

19 November 2019 - 03 December 2019

India

03 Juli 2016 - 03 Juli 2017

Australië

Landen bezocht: