Laatste weekje vakantie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu Laatste weekje vakantie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

Laatste weekje vakantie

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

05 Februari 2017 | Australië, Brisbane

Hoi hoi,

Daar ben ik weer, ik schrijf het verslag vanuit m'n nieuwe kamer! Ik woon nu in Herston zo'n 15 min lopen van mijn stage adres, waar ik morgen zal starten! Spannend!! Ik heb het gevoel dat de tijd nu wel rijp is om maar een keer te beginnen.

Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met verhuizen en R leren in de bibliotheek. Het slapen in de nieuwe kamer gaat nog niet zo super, eerst even wennen aan de omgevingsgeluiden en de warmte.. In en om mijn huis leven veel gekko's/kookaburras en spinnen.

Dinsdag avond heb ik nog gezellig in het park gezeten met twee andere Nederlandse dames, super leuk! Wijntje erbij :P Vandaag weer met hen afgesproken dit keer om met live muziek in het park te gaan zitten, een heerlijke lazy Sunday.

Verder niet zo veel spannends gebeurt deze week. Sorry voor het korte verhaal, volgende week zal het vast beter zijn na mijn eerste stage week, waarna ik waarschijnlijk ook wat meer dingen ga plannen, als ik weet hoe druk de stage zal zijn.

Hennig an daar weer :)
Groetjes

  • 05 Februari 2017 - 12:38

    Harry:

    Hoi Lianne
    Hier breekt weer een periode van vorst aan. Heel veel succes en plezier met je stage !!
    Harry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 19 Juni 2016
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 19966

Voorgaande reizen:

27 Juni 2022 - 27 Juni 2025

York

23 Augustus 2023 - 02 September 2023

Madeira

19 November 2019 - 03 December 2019

India

03 Juli 2016 - 03 Juli 2017

Australië

Landen bezocht: