Pre-Australië kriebels - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu Pre-Australië kriebels - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Lianne Lansink - WaarBenJij.nu

Pre-Australië kriebels

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

19 Juni 2016 | Nederland, Oldenzaal

Hallo allemaal,

Mijn allereerste verhaal op mijn reisblog, waar er waarschijnlijk veel gaan volgen. Het komt nu steeds dichterbij, mijn Australië avontuur, ik leef er met spanning en vreugde naar toe. Ik heb jaren geroepen dat ik graag in Australië zou willen studeren en 3 juli is het dan eindelijk zo ver!

Gisteren een ontzettend leuk feest gehad, mijn pre-Australië feestje. Ik was enorm verrast door alle lieve dingen die voor me georganiseerd waren. Heel erg bedankt allemaal!! :) Dit had ik een aantal jaar geleden niet durven dromen dat dit me zou overkomen. Ik ga jullie natuurlijk erg missen, maar gelukkig hebben we internet en houden we allemaal contact.

Deze week nog het laatste vak aan de UvA afronden en dan mijn spullen pakken en vertrekken. Ik ben blij dat ik deze ervaring aan mag gaan. Iedereen alvast een fijne zomervakantie! Jullie horen snel weer van me.

Groetjes,
Lianne